RabiaOkan Duyguali Canım bebekisimleri.org diye bir site var. Ben orada farklı isimler buldum açıkcası. Gerçi kullanıma müsait olmayan saçma sapan isim de çok fazla ama tasnif edebilirsin beğendiklerini.❤️🙊 Bizimle de paylaş lütfen.
burcuisik12 RabiaOkan 😄 ülkü öykü olabilr mi acaba. Arkadasım sidelya koymustu cennet cşcegi demekmiş. Bende esila koycam kuranda gecmiyor diyorlar ama ayette geciyor. İkşndşvr aksam arası drabbinin adını sabah aksam an demek diye hatırlıyorum 😄
Didi6 burcuisik12 Esila ayette geçiyor.. Ayetin tamamı: sabah akşam Rabbinin adını anan. Ama Esila sadece akşam demek bu ayette. Sanki ayetin tamamı Esila'nın anlamıymış gibi gösteren siteler var. 😅
Didi6 burcuisik12 Bence en önemlisi senin ve eşinin hangi ismi istediğiniz canım..😊 Esila da kötü anlamlı isim degil, ama çok da harika anlamlı değil. Ama sen bu ismi istemiyorsan, Diyanetin sitesindeki bu yazıyı okut kayinvalidene http://www.fetva.net/yazili-fetvalar/kizimiza-esila-ismini-takabilir-miyiz-anlami-nedir.html