Gercekten dikkat etmeyince kılo çok aliniyor bu dönemde maalesef😔bi de atak donemi oluyor bu kilonun sanki ben mesela 20.haftaya kadar bi kac kilo kilo alip 20-24 arasi birden kilo almistim dedim noluyo moralim bozuldu sonra tekrar dikkat etmeye basladim şekerli,hamur işi,kizartma,beyaz ekmek tüketme bunun yerine bebeğe faydali olucak seyler tüketmeye calis mutlaka kahvaltini süt, kaşar ve haslanmis yumurtayla yap,ara ogunleri atlama ceviz,badem tuket,tatli istegi gelince pekmez kuru kayisi muz tüket mesela mutlaka ev yogurdu ye bi kase geceleri çok geç saatte yemek yeme ama bazen ne yaparsan yap yine de alınıyor bünye meselesi biraz da moralini bozmamaya calis doğumdan sonra verirsin dikkat ederek😉