Damla123- Beni Hakkari’den yönlendirdiler. Gerçekten buralara geldiğim güne lanet ediyorum. Özel hastanelerde bile yok. İki hastanede varmış sadece biliyorum oralar sa öyle rabdevusuz bakmaz bir türlü bağlanamıyoruz. Çaresizlik ne kötü hiç bir çıkış kapısı yok malesef
Saryamom Damla123- merhaba sakin olun lanet okumayın stres bebeğinize yansır ben geçen hafta oldum üniversite de ama malesef sabah erken saat gelip dura almanız gerekiyor doktor inanılmaz ilgili ve bilgili 30-40 dk muayene etti beni
Saryamom Damla123- sabah 6 da gittiğim kimliğimi bıraktım 8 de personel sıra verdi 12 de muayenem bitmişti 9 gibi gelen hastalara sıra verilmiyor yoğunluk olduğundan rica minnet şehir dışı gelmek falan kabul edilmiyor 🤷🏼♀️Günde 20 hasta falan bakılıyormuş
parasetamoll Damla123- arabanız ve maddi imkanınız varsa diyarbakırda Ahmet yalınkaya var görünebilseniz iyi olur. Maalesef böyle şehirlerde çok sıkıntı oluyor bizde Diyarbakır’dan Muş’a atandık tek hastane var araştırma üniversite hastanesi vs yok düşünüyorum burada gebelik sürecim geçseydi nasıl olurdu diye resmen eziyet
Hulya90 Damla123- canım sabah erkenden gtmen laizm kimlik verip sıraya giriosun sonra sana sıra veriliyor sabah 5.30da gitmiştim 8siradaydim. Sekreter bana saat 11 olarak verdi sıramı çok erken gitmeniz lazım
Mom46 Aynı sorunu bende yaşıyorum ya Van’da oturuyorum devlet hastaneleri randevu vermiyor veremiyoz diyolar çıldırıyorummm😡😡😡detaylıya o yüzden gidemiyorum özellerdede detaylı yapmıyorlar 😤
Damla123- Mom46 aynen canım valla ya riskli gebelik uzmanı nasıl detaylı bakmaz anlamıyorum lokman hekime aldık biz yapmıyoruz diyor diğerini arıyoruz diyor ki randevu veremiyoruz Ya beni yönlendirdiler diyorum yok oradaki kadın doğum yönlendirmeliymiş rezillik resmen
Damla123- Saryamom kaç gibi gitmemiz lazım canım aynı gün bakıyorsa hiç önmeli değil erkenden gideriz
Damla123- Saryamom olmadı bir gün evvelden gider kalırız sorun değil bakmaları daha önemli benim için ☹️
tuuubaaa01 Biz de üniversite hastanesine sabah 6da gidip perinatoloji bölümüne kimlik bıraktık saat 9da ilk muayene olan bendim
Damla123- tuuubaaa01 ben normalde oradda muayene olmuyorum gitsem direk Hakkari’den gönderildim desem perinatolojiye verirler mi sıra
Saryamom Damla123- direk sabah gelip muayene olabilirsiniz Hakkari’den yönlendirilmeniz falan önemli değil yada burda başka bölümden gönderilmenize gerek yok
tuuubaaa01 Damla123- tabi tabi biz 6da ordaydık kimliğimizi bölüme bıraktık kayıt yaptılar 8gibi 9da da muayene ettiler
blackdaisy Ben van yüzüncü yıl kampüste perinatolojide doc. Dr erbil karaman’a gidiyorum valla çok memnunum. Doktor doğum yaptırmıyor ama gebelik takibide özel durumlar haricinde yapmıyor, benim özel durumum var. Ben ona gidiyorum
Damla123- blackdaisy sabah erken gitsek biz de gözükebilir miyiz doktora benim de özel durumum var kalp rahimim de bir gözükmem söylendi tek sefer de olsa
blackdaisy Damla123- canim git sen söyle orda bi abi var durumunu izah et yalvar yakar ben öyle girmiştim ilk. Doktor çok iyi ama yanına girebilmek zor. 150 tl muayene ücreti
Ecebati Bence detaylı ultrasn çkta gerekli değil. Özelde girdim yarım saat boyunca bebeğe baktı filan ama normal ultrason gibi🤷🏻♀️ Benimki sağlıklı bir bebekti belki sıkıntılı olanlarda işe yarıyordr bilemiyorum ama verdiğim paraya içim gitti
Saryamom Ecebati bence çok gerekli ben gittiğimde 7 aylık hamile bayan 6 kez hastaneye gitmiş hamile kaldığı süre boyunca ve doktor beyninin olmadığını görmemiş 😔 Allah korusun tedbiri bırakmamak lazım çok önceden sonlandırılması gerekiyormuş 7 aylık olmuş ve perinatolog şok oldu
Damla123- blackdaisy canım isterse daha fazla desin inan parası gözümde değil aslında sorun olsa da Allahtan elimizden bir şey gelmez ama risk var ya insanın aklını kurcalıyor 38/1 ihtimal spina bifida var dendi üçlü teste doktor detaylı baktı sıkıntı yok dedi ama yine de bir git dedi. Hakkınızı helal edin Allah sizin de işinizi gücünüzü rast getirsin
Damla123- parasetamoll arabada var canım maddi durum da elhamdulillah ama eşim polis salmıyorlar vana gitmek için bile yalvar yakar her seferinde. Ama sonuç alamazsak nereye olsa gidecez artık sağolasın teşekkür ederim
blackdaisy Damla123- anlıyorum cnm ben de aynı durumdayım. Doktor çok iyi durumunu izah et ben polis eşiyim de doktor anlayışla karşılıyor. Eğer doktor ameliyatta değilse tabi. Ben de asker eşiyim, yarın memleketime gideceğim. Yoksa yardımcı olurdum