balkupusununannesi [silindi] çok teşekkürler bilgi verdiğiniz için bizimde belli değil daha cinsiyet haftaya öğreneceğim çok heycanlıyım
Merve_fatih Arzu8500 benim de kızım olacak inşallah,ve ben o kadarr rahat bir hamilelik geçiriyorum ki anlatamam ne kusma ne tiksinme ne halsizlik... Açıkçası bu yüzden belirtilere pek inanmaz oldum 😃😃😃herkes erkek olacağına adı kadar emindi 😃