Prenses001 Happpm dün tahmin istemiştin herkes erkek demişti bende içimden geçen kız diye bende hiç bir şeye dayanmayarak kız diyorum demiştim yaa çok sevindim hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah prensesini 🌸❤🙏🏻
[silindi] balkupusununannesi canm bende kiz annesiyim kesem boyle kare seklinde belirtilerim kusamama 😄ha bide serce parmagimdaki tirnagiminnucunda kizariklik olmustu ben cinsiyettenndolayi dusunuyorum haaa bide kulagim cinladi biraz bunun da cinsiyetten oldugunu dusunuyorum😄
Arzu8500 Bende bende kızda bulantı olur dedıler ama hıc yasamadım cok sukur rahat gecıyor ama ılk basta kasık agrım fazlaydı
Merve_fatih Arzu8500 benim de kızım olacak inşallah,ve ben o kadarr rahat bir hamilelik geçiriyorum ki anlatamam ne kusma ne tiksinme ne halsizlik... Açıkçası bu yüzden belirtilere pek inanmaz oldum 😃😃😃herkes erkek olacağına adı kadar emindi 😃
balkupusununannesi [silindi] çok teşekkürler bilgi verdiğiniz için bizimde belli değil daha cinsiyet haftaya öğreneceğim çok heycanlıyım