Zeyneptoprak Ruhsuz bana emzirdiğim için şeker ilacı veremem dedi ama illa şeker çıkarmı çıkmazmı bilemem onu vucudun. normalden fazla insülin salgılaması oluyomuş
Tugce_61 Bende aynıyım kilo almadım henüz 4 ay bitti bel fıtığı var zaten almamam gerekiyor dikkat etmeye çalışıyorum
Ayseer Kızlar be de 17 haftalık hamileyim 1 kılo almısım gerci kilom wardı ınsllah dogum yapana kadar fazla almam