Mybaby34 ben de 16+2 haftalık hamileyim 46 kiloyla filan başladım zaten gebeliğim de sürpriz oldu bana ha bugün ha yarın regl olacam diye kaç test yaptım çıkmadı en son öğrendimki hamileymişim, geç döllenmeymiş regl olmamamın ödemiyle 48 oldum, 9. Haftada bulantı-kusmalarım başladı 13. Haftaya kadar devam etti 45 e düştüm, şuan çok şükür daha iyiyim 48 oldum tekrar, çalışma şartlarım kötü nöbet usulü ve yoğun çalışıyorum bu gidişle zor kilo alırım, bebişim büyümeyecek diye ben de endişe ediyorum her ay acaba büyümüş mü diye iple çekiyorum, ne göbek var ne bir şey herkes nasıl hamilesin nereye sığdırdın bebeği diyor 🤦♀️