Niddy bende 34./4 haftadayım tatlım benimde suyum fazla dendi, ne kadar fazla bilmiyorum değer ölçütünü . Direkt şekerden şüpheleniyorlar , ben yaptırdım şeker yüklemesi temiz çıktı . Onu bunu yeme içme denmedi . Hayırlısı olsun yine de doktorunun dediklerini dikkate alırsın