Bugün perinatolojiye gittim 24 haftalık bebeğim. Suyu çok fazla su içinde yüzüyor dedi. Yarın seker yuklemesi ve birkac test istedi onları yaptiricam. Kiloluyum. Hamurisi tatlı yeme falan dedi. Dikkat edersem düzelir mi suyu normale döner mi. Başına gelen var mı neler yaşadınız bilgi verirseniz çok sevinirim