Gamzedngdn Kızlar bugün 17+1 oldum ebe 3 gündür arıyor gelmen lazım diye pazar günü evimi taşıdık yerleşmeye çalışıyorum bi yandan ağrım olursa napıcam bilmiyorum bide siz kaçıncı haftada vuruldunuz sanki biraz erken değil mi ?
Glcns Gamzedngdn ben 19. Hafta da vuruldum ilk 3 gün kolumu çok kullanamadım. 2. Yi 4 hafta sonra tekrar vuruldum onda ağrım sızım olmadı. Tetanoz aşısı çok önemli bence aksatmadan vurulun.
Gamzedngdn Ftszgn Glsacar32- Saryamom Bihem Zeynepdefne23 benim dün doktor kontrolüm vardı doktoruma sordum yaptırabilirsin dedi ama yinede bilmiyorum kararsızım 🥴
Tukec Bihem zorunlu mu değil mi diye bakmayalım. Anne ve bebek için önemli bir aşı. Ameliyat ve cerrahi durumlarda oluşacak enfeksiyondan koruyor.
Ftszgn Ben 33 haftalığım hic vurulmadim çünkü erken dogum riski olanlara onerilmiyor bana da onermedi ebem
2020annesii Ftszgn benimde var erken doğum riskim ama 2 doz vuruldum şuana kadar hiç öyle demedi doktorda ebede 31. Haftadayım bu arada
Ftszgn Gamzedngdn size vurulabilirsin dedi ise doktoru dinleyin tabiki bi de riskli gene değilseniz 🤗
damlafidan Bende 17. Haftada oldum birisi olmadan da olur yazmış . Olmamazlik yapma sakın doğum anındaki enfeksiyondan koruyor seni ve bebeğini çok onemli yani. Ben cuma oldum kolum hala ağrıyor ama iş yapamayacak kadar degil
Gamzedngdn damlafidan vurulmak istiyorum zaten kuzum sadece erken mi diye korktum ama sende 17 de vurulmuşsun 😘
ilkbahar Bana doktor bebeğin hareketlerini hissetmeye başladığında yani ortalama 20.hafta yaptır demişti..
Sznarslan Gamzedngdn ilk doz 20 .haftada.ikinci dozu ya 24 ya da 26.haftam da vurulmuştum canım.şuan 34+6dayım.
Gamzedngdn Ftszgn evet vurul dedi canım vurulcam artık bugün başka şans yok 😀 evet riskli şeyler olmadı hiç galiba ondan önerdiler şimdiden
Bihem Ilknur_degrrli1 Tabi kişinin isteğine bağlı ama zararı olmadığına bu kadar emin olmayın. Prospektüsünde bile yazıyor zararı olabileceği maalesef.