Urul_yildiz Bende 17 haftadayım bugun yapıldı tetonoz 20 haftada oldugunu bilmiyordum sordum eveye hata 17 haftada olabilir dedi kafam karıstı🤔
sryvzozgn Nevink benide 17. Haftamda çağırdılar ama ben doktoruma sordum 20. Haftanda vurup deyince bekledim
Yenianneadayi2208 sryvzozgn yurt dışında daha erken zamanlards tetanoz yapılabiliyor ama ülkemizde 20. Haftada yapılıyır genelde.Çok telaş etmeyin 17-18 haftalarında yaptıranların sayısı da az değil 🌸
sryvzozgn Leyla508 hiç duymamıştım bunu düşük yaptıracağını da düşünmüyorum çünkü benimde 1 düşük ve 1 kimyasal gebeliğim var ve çok kişinin de böyle durumları var ama olmak en mantıklısı geldi bana ☺️
sryvzozgn Leyla508 oda ayrı birşey valla 😃 niye aramadılar acaba beni kan için idrar için felanda çağırdılar onlara da baktırdım ☺️
Dolunayto Benim doktorum da tetanoz aşısına gerek yok yaptırma dedi ben de yaptırmadım.Bu aşıyı savaş vs gibi durumlarda hijyenik olmayan koşullarda doğum olursa diye yapıyorlar yapmana gerek yok dedi garip kimisi yaptırıyor kimisi gerek yok diyor
Yenianneadayi2208 sryvzozgn bende sol kolumdan oldum ve 1 haftaya yakın sürdü ağrım.Sağ tarafıma yatmaya çalıştım ama geceleri uyandığımda hep sırt üstü yatıyordum.Çok sorun olacağını düşünmüyorum küçük teyZem 2 sene önce doğum yaptı.Doğuma kdr nerdeyse hep sırt üstü yattım ağırlıklı yan yatınca rahat edemiyordum dedi.Korkma 3-5 gün soluna yatmamakla bişey olmaz 🌸
Janjan17 Kizlar benim hamileligimden saglik ocagnin haberi yok calistigimdan gitme imkanim da yok e doktorumda bu asidan bahsetmesi 17+3 um. 20 de derayli ultraon var baska doktorla bana 23 de gel dedi asi falan diyen olmadi 👀
Gamzegrgl sryvzozgn Bende ilkini sol kolumdan vurulmuştum sola yatmak gerekli olunca 2.dozunu sağ koluma vurdurdum rahat ettim çok az bir ağrı var.🤗