Sağa yada sola yatabilirsiniz. Ben bazen soluma yattığım kadar sağımada yatıyorum rahat ediyorum. Bende tetanoz aşımın 2,dozunu olacağım 29 ocakta. Benimde ertesi gün falan 2 gün biraz acımıştı üstüne yatamadım olabildiğince hareket ettirin kolunuzu😌 eşim bana öyle demişti bende öyle yapmıştım. Vuran hemşire duş alabilirsin demişti olduğum gün duşumuda almıştım😌 sağlıkla gelsin bebişiniz.