Hamile kalmadan önce sigara bırakmayanlara gerçekten çok kızıyorum. Ben hamilelik düşündüğüm andan itibaren düzgün beslenmeye çalıştım. Kaldı ki sigara içmek... Önce sigarayı bırakın, sonra hamile kalın. Ben eşime bile bıraktırdım bebeğime tenin değecek, teninden nikotin geçecek diye.
Hiçbir şeyden haberi olmayan, kendini savunamayan, günahsız bir canlıya, yavrunuza bunu yapmaya hakkınız yok. Birisi çocuğunuza zarar vermeye kalksa gerekirse o kişinin canını bile alırsınız değil mi? Bile bile kendiniz neden zarar veriyorsunuz peki? Bunları düşünün lütfen. Atın paketi. Alın sağlıklı yiyecekler, kuru yemişler. Canınız sigara çektikçe onları yeyin.