Merhaba durumumu biliyorsunuz evlat sahibi olmak çok istiyorum fakat bir türlü olmuyo belirtileri var fakat adet oluyorum gününde ama rengi pembe orta derecede ve kokusuz adet kanı değilmiş gibi doktora gidicem eşim asker 3 hafta sonra gelicek izne o Zaman doktora gidicez şu mübarek 3 aylarda bana bi ayetel kürsi okurmusunuz müjdeli haberler alıyım (Adım sezen Fıstık ayetel kürsi okuyan okudum yazsın başına böyle olay gelipte yaşayan da yazsın lütfen Allah şimdiden ne muradınız varsa versin)