Cemre_61 aynısını yaşadım canım emin ol. En yakın kardeş dediğim arkadaşım, karşı komşum hepsi hamileydi. Benle beraber benimde yaşasaydı 4 aylık olacaktı onları gördükçe üzülüyorum. Kıskanmadığını demene gerek yok ne demek istediğini anladım. Aynı yoldan geçtim kalbin nasıl sızlıyor çok iyi biliyorum.