Bende bos gebelikten kürtaj oldum 8.haftamda bizede doktor 3 ay korunma vermişti ben ilk adetten sonra korunmayı bıraktım ama 2 aydır deniyoruz olmadı suan adetime bir hafta kaldı yine hiçbir belirtim yok 😕 Halbuki diğeri ilk ayda olmuştu😞İnsallah kucağımız boş kalmaz kızlar Allah bizimde yüzümüzü güldürür 🙏🏻