Cemre_61 Özelde de yapılıyor fakat biraz masraflı. Hiç gerek yok. Ben araştırma hastanesinde tıbbı genetik bölümüne gitmiştim, 2 kalp durması yaşadım demiştim, 1 tane dediğinizde normal deyip yolluyorlar mecbur yalan söylemiştim. Sonuçlar 1 ayda çıktı. Şimdi iğne ve coraspin kullanıyorum. Sizde yaptırın mutlaka. Eğer yaptırmasaydım büyük ihtimalle bunu da kaybedecektim.