Melike1734 Sueda29 Benimde hep önde canım ama daha önce bu uygulamayı kullanıp doğum yapan arkadaşım sen uygulamayı adet günüme göre kullan sonlara doğru aynı oluyor dedi o yüzden değiştirmedim bende 🤗
Bugleminannesi Melike1734 ultrasonda çıkan bebeğin gelişimi . Benimde bebeğim 1 hafta önden gidiyor 22+2 yim ama bebeğim 23+3 görünüyor. Sat a göre devam et sen doktorda son adet tarihine göre takip ediyor zaten
Tuuce7 Melike1734 Benim de 2 hafta önceydi o kadar çok yani. Ama sonra bebek benle eşitlendi. Bence sen kendini tercih ederek ilerle.
Pilatescadisi Melike1734 bunun bir önemi yok canım doktorlar 2 hafta ileri ya da geri olabilir normal diyorlar. Önemli olan 3 hafta ilerde ve geride olmaması.
Bellazarea Yurtdışında yaşıyorum ve burdaki doktorum 12+4 te yaptığım detaylı ultrasona göre alıyor tarihi, o tarhe göre 36+0 ama kilosuna göre 36+5 mesela