Melike1734 Hanımlar ben normalde son adet günüme 20+2 haftaliktim bugün diğer doktorlar 5 gün falan önde diyordu bugün gittiğimde 21+5 cıktı ultrasonda ben şimdi uygulamada takibimi 21+5 olarak mı yapicam?
iremss Melike1734 doktorunuz ultrasona göre son adet tarihini güncellerse o tarihe göre takip edersiniz, güncellemez ise son tarih neyse ona göre takip edersiniz, ultrason hafta uyuşmazlığı hep oluyor hafta ilerledikçe birbirini yakalayabiliyor 🌸🌸
Serenty Melike1734 o kac kere değişir.makineye göre doktora göre farkediyor.benim bazen günü gününe bazen 5 gün ilerde bazen 9 gün önde çıkıyor.her bebeğin gelişim hızı aynı değil sonuçta.
Busimss Melike1734 ben gebe kaldığım günden beri 4 gün hep öndeydi ultrasonda. 14+4 oldum hala değişmedi ne zaman gitsem öndeydi. Doktorum erken yumurtlamışsın tahminimce dedi bende hep önde çıkıyor diye adet tarihimi ileri bi tarih yaparak ultrason haftAsıyla aynı yaptım.
Melike1734 iremss Adet günümü söylemiştim ama daha önceki doktorlarda beş gün önde demişti ilk defa bir 10 gün fark çıktı ve doktorumda 21+5 dedi biz yer değişikliği yaptık bu doktora ilk defa gittim hatta burada ilk defa gittim o yüzden şuanda uygulamada nasıl takip edecegimi bilemedigim ici fikir alayım dedim
Medine_1992 Melike1734 canım benim en baştan beri 10 gün önde gidiyor iri bebek ama doktor sat baz alıyor 😘
Sueda29 Melike1734 cnm bnmde 8 gün önde.uygulamaya göre 23+3 üm .normalde 22+4 üm ultrasonda 8 gün önde çıkıor.anlamadm hiçbişey.ve son adet tarihimdende emin değilşm.doktorada dedim emin değilm diye
Pilatescadisi Melike1734 bunun bir önemi yok canım doktorlar 2 hafta ileri ya da geri olabilir normal diyorlar. Önemli olan 3 hafta ilerde ve geride olmaması.
Melike1734 Medine_1992 benimde 12. Haftalarda 5 gündü fark şimdi ilk defa 10 gün çıktı şaşırdım bende ama arkadaşımında öyleymiş sonra 35. Haftadan sonra aynı olmuş 🤗
Melike1734 Sueda29 Öyle oluyormuş normalmiş canım sonlara doğruda birbirne aynı olmaya başlıyormuş arkadaşımında öyleymiş 35. Haftadan sonra aynı oldu dedi
Sueda29 Melike1734 bn ne zaman gitsem 4 gün 6 gün ve 8 gün önde çıktı gitgide önde çıkıo.neye göre nasıl yapcam kafam karıştı iyice:)
Melike1734 Busimss Benimde 12. Haftada gittiğimde 5 gün önde çıkmıştı hemde iyi bir doktora gitmiştik ikili tarama için o doktorumda bana sizinki gibi erken yumurtlamış olabilirsiniz dedi daha sonra 17 haftalikken gitmistim gene ondeydi. şuanda 20+2 yim ve ilk defa 10 gun onde cikti ve 21+5 cıktı ultrasonda benimde
Busimss Melike1734 normalde 16 Ekim ben son adet tarihim ama 11 Ekim yaptım suan ultrasonla aynı gidiyor.
Melike1734 Busimss Bana arkadaşlarım sen adetine göre uygulamayı genede kullan dediler bende o yüzden değiştirmedim canım çünkü 35. Haftalarda aynı olmaya başlayabiliyormuş
Melike1734 Sueda29 Benimde hep önde canım ama daha önce bu uygulamayı kullanıp doğum yapan arkadaşım sen uygulamayı adet günüme göre kullan sonlara doğru aynı oluyor dedi o yüzden değiştirmedim bende 🤗