birsaglikci Selam arkadaşlarım. bugün itibariyle 5.haftama girdim. Yani adetim tam 8 gün gecikti. Geçen hafta bhcg yüksekti gebeliğimi doktor da onaylamıştı. Bu Sabah bir uyandım kanamam olmuş. Hiç ağrım falan yok. Şoktayım. Şimdi acil Kadın doğuma geldim hcg için kan verdim bekliyorum. Bu ne şimdi anlamadım. Gebeydim evet ama bu düşük mü oluyor? Kimyasal gebelik mi? Kimyasal demek için geç değil mi? Çok şaşkınım. Kafam allakbullak.
sdnrkya birsaglikci çok geçmiş olsun canım değer kaç çıkacak kese göründü mü kalp atışı var mi bakalim kötü düşünme güzel haberler al ınsallah 💕
civcivimmm birsaglikci canım sakın üzülme bu haftalarda sanırım herkeste oluyo 5+1de keseyi gördüm ertesi gün durduk yere kanamam oldu öyle azcık falanda değil hemde kırmızı bildiğin adet oluyorum gibi doktorum iğneni 2 ye çıkart yat uzan sadece dedi okadar içim durmadı kadın doğumun aciline gittim kese yerinde duruyodu arkasında kanama varmış doktor dedi ki sen ne yaparsan yap bu bebeğin yaşıcağı varsa yaşar ama sen ne yaparsan yap olmucaksa olmaz stresten uzak dur dedi aç bi film al önüne çikolatanı mutlu ol dedi. Şükür ertesi gün kesildi kanamam ve bidaha olmadı bebekte iyi çok şükür 8+3 olduk bilee. O yüzden içini rahat tut stresten uzak dur bide ben ozaman edindiğim bilgilere göre düşük yapmak öyle kolay bişey değilmiş çok sancılı olurmuş sen ağrım falan yok diyosun muhtemelen iğne yada hap verebilirler yada sadece yerleşme kanaması olabilir seninki
Sinem67 birsaglikci korkmak için erken güzel düşünün. Benimde kanama olmuştu ama keseye hiçbişe olmamıştı. Boş gebelik geçirdiğimi anlayınca doktor kürtaja aldı o ana kadar kesene hic bişe olmadı benim kanama aşırıydı bide düşünün. Progestan iğneleriyle düşük yapmanızı engelliyorlar merak etmeyin. Dua edicem size inşallah güzel haber alırız sizden
Karadenizf Canım telaş yapma hemen belki yerleşme kanamasıdır bazen oluyormuş. Biraz bekle bakalım ne diyecekler buradayız bekliyoruz
birsaglikci Karadenizf teşekkür ederim canım benim. Bilemedim ki adet olmuşum gibi aynı kanama var. Haber edeceğim 🌺
birsaglikci Karadenizf sdnrkya Gigy deletedmom2626 Akdenizbebisi civcivimmm Sinem67 Zynp_hsn Serap0733 Esra_1234 civcivimmm Cemileyaman Nur444 juliet Karadenizf Simgeeee Valsss Merve2012 Tuuce7 Merve2012 Zuhraa Meryemaltunbas Oznur69 Meryemaltunbas ilknurmom ilknurmom Bebeannesi Nesizade05 Nesizade05 Deryaaa27 Siyahkelebek Aliss_36 Burcu Zuhraa kızlar hepinize iyi akşamlar. Bundan 40 gün kadar önce “sanırım düşük yapıyorum” diye post açmış; kimyasal gebelik olduğunu sizinle paylaşmış ve sizden çok destek almıştım. Şimdi bu haberi sizlerle paylaşmak boynumun borcu; HAMİLEYİM 😄❤️ Hatırlıyorsanız ben geçen ay (20 Ocak) kimyasal yaşadım. Bu ayın da 20’sine kadar bekledim adet olmayınca hcg:15 çıktı. Bugüne kadar korktum bekledim yine kimyasal olursa diye. Hiç birşey yapmadım. Bugün sağlık ocağında baktırdım (ilk hcg baktırdıktan 11 gün sonra) hcg 498 çıkmış. Bu değer nasıl sizce ? Haftaya pazartesi de kadın doğuma gideceğim. Hem sizinle paylaşmak hem de destek almak istedim ❤️
birsaglikci sdnrkya hayır daha hiç kese falan görünmemişti. Doktor daha erken 2 hafta sonra gel demişti bekliyordum. Bugün de kanamam olunca geldim bekliyorum bakalım. Sağol canısı desteğin için 🤲
Gigy Telaş yapma canım yerleşme kanaması olabilir,benim de oldu ilaçlar vs takibe aldı doktorum,iyi düşün 🙏güzel haberlerini bekliyoruz
Akdenizbebisi Bende merak ettim 😔😔 inşallah yerleşme kanamasıdır 🙏🏻 Hiçççç kötü düşünme bende 2 kere kanama olmuştu yerleşme kanamasıydı 🙏🏻
birsaglikci civcivimmm yaaa siz beni güldürdünüz Allah da sizi güldürsün.🥰😇🙏🏻😘😍 Şuradan mutlu mutlu çıkayım inşllah ilk işim sevdiğim bi filmi açıp çikolata yiyerek izlemek olacak. 😇😘😍 O kadar haklısnız ki her şey olacağına varır. İyi ki varsınız. İnşallah yavrunuzu sağlıklı hayırlı bir şekilde doğurur büyütürsünüz. Allah razı olsun 🥰💐
civcivimmm birsaglikci aminnn canımm benimm hepimizz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallahh ne kadar güxel enerji dolu bi mesaj atmışsınız bende okuyunca mutlu oldumm 🥰 eminim ben kötü bi haber almıcağınıza ama mutlaka doktor ne derse haber edin banada dualarım sizinlee 🌺🐣❤️
Aliss_36 birsaglikci böyle bi durumdayken bile tatlı dille konuşmuşsunuz bi başkası olsaydı üzüntü yada öfke saçardı ortaya. Sizi takdir ettim dilerim inşAllah en kısa zamanda hayırlı bi şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız kiii yakın zamandır çünkü böyle kalbi dili güzel olan insanlara Allah hep yardım eder 🤲🌸
Zynp_hsn birsaglikci inşallah yerleşme kanamasıdır sonuç çıkınca haber et inşallah iyi haberler verirsin