Bende pcoluyum ama kendiliğinden hamile kaldım. Önce doğum kontrol hapıyla adeti düzene sokalım dedi doktorum ilacı kullandığım süre boyunca düzenliydi 4 ay falan. Bırakınca yine eski halini aldı. Daha sonra yumurtan çatlıyor mu ona bakalım dedi test yapıldı. Yumurtan çatlamamış dedi ilaç yazdı bende almadım o zaman öyle gerekti. Daha sonra alırım diye çok geçmedi 15-20 gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Rabbim hayırlısını versin canım, inşallah tez zamanda sende bu duyguyu tadarsın❤️