04052016mh bu anlattıkların fıtık belırtısı bendede vardı hamıle kalmadan ıgne vurunmadan gecmeZdı ıse gıdemezdım su anda son uc hafta bel agrım oldu hep ama allah yardım ettı ole kotu olmadı ve ben dogum doktoruma fıtıgım oldugunu bana krem verdı sadece onu kullanabıldım nırmalde olsa fayda etmez krem ama ettı aşlah tarafından 32 haftadan sobra kullanmamı yasakladı ayrıca onerım belın terledımı havlu koy ben ole yasadım gecelerı karnını sıkmayacak bol yun korse gıyındım ustum acılsa bıle belımı hep korudum sıcak tut belını ve terletmemeye calıs dusdan cıkınca hemen korsenı tak ben cozumu bole buldum sukur son uc haftam bıde comelerek egıl yerden hısey alırken tavsıyem o dıyguyu cok ıı bılırım aşlah yardımcın olsun