Kızlar burda birçok kez bel ağrımdan bahsetmiştim hatta hastanelik oldum daha üstünden bir hafta geçmedi tekrar belim ağrıyor ama öyle böyle değil bebekte birşey çıkmıyor çok şükür 16 haftalık hamileyim doktor kemiksel birşey veya fıtık oluşmuş olabilir bebekle dedi ama MR falan çekilmez diyor gece yatamadım şuan yataktan kalkamıyorum sağa sola dönemiyorum kafamı kaldırsam belim vuruyor ağrı kalçamla belim arası kemiğim kırılıyor sanıyorum böyle birşey yaşayan oldumu çok çok kötüyüm ağrıdan eşim işte eve gelse bile kapıyı açamam yerimden kalkamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum, bunun için kadın doğum hariç hangi doktora gitmeliyim, bazı doktorlar işini iyi bilir onlar acaba MR falan çekmeden anlarlar mi ne olduğunu elleriyle falan 😞 daha 6 ay var ölürüm kesin bir çözüm olmazsa