Seymaaa Nurten saglik ocağı tarih vermedi ama zamanin gelmis dedi. Bence doktoruna danış canim kesinlikle
Seymaaa BezelikVeAnnesi ebelere guvenme canim. Banada gerek yok dedi ama doktorum kabul etmedi Doktoruna danis bence
ZeynepKara Bende dün ilk dozumu yaptırdım 20. Haftadayım ama kolum çok ağrıyo olanlar ağrıyı nasıl dindiriyosun 😔
Suheda ZeynepKara oldugunda eve gelir gelmez buz koyacaktn oraya canm o zaman daha az agri oluyor ama inan 3günde geçiyor bütün agrı
Minedag ZeynepKara cnm bende dün vuruldum gece çok ağırdı sıcak havlu üzerine tülbent sardım omuzdan itibaren bütün koluma ve biraz geçti en azından uyutuyo sarmadan önce agrısından uyuyamadım
Suheda Gfrn sen aile hekimine söyle yapsinlar cnm gec sayilmazsin yaparlar die dusunuyorum.dogumda falan paslı seyler olursa die korunmak amacli ki dogdunda bebgi bile koruyomus bizim bu oldgumz aşı cnm
deletedmom01 Seymaaa ilk 23. İkinci 27.haftalarda oldum 3.aşımı mayisin 5'inde yani 34.haftada olcam. Suan 28+3gunluk hamileyim 😊
eymenelif Seymaaa cok sagol canim ikincidedede bu kadar agrirmi yarin dort gun olck hala gcmedi ikincidede bu kadar acirsa doguma yakin hangisinin acisini yasiyim bn?😒
hande123 Seymaaa beni sağlık ıcağı yeni aradı 28. Haftamda oldum dığuma 3 hafta kalaya kadar yaptırabiliyormuşsun 1 ay sonra tekrar yaptırcam