Merhaba canım, öncelikle eniştrn için geçmiş olsun, kalp krizi geçirmiş. Umarım en kısa zammda toplar. Ablana söyle üzülmesim olur mu , Rabbim nasip etmiştir bir şekilde. Yalnız şöyle söyliyim, sperm sayısının önemli oldugu kadar, spermin hareketlilik hızıda çok önemlidir. İleri hareketlilik diye bir kavram var. Bu blüm, sperm yapısı, ph hepsi bir etken. İnsanlar 4000 spermle de hamile kalıyor. Allahın işi. Ama tıbben bakıldıgında, sperm sayısın düşük, 15 milyonun altı gebelikte zor bir sayı. Ben eşimden blyrm. Oldukça düşüktü. Nerdeyse aynı orana sahipti. Kullandıgı bir ilaçtan oldugunu anladık. İlacı derhal bıraktı doktor eşliğinde ve vitamin kullandı 3 ay sonra değerleri 140 milyona ulaşmıştı. Ve bir süre sonra hamile kaldım çok şükür. Suan 38 haftslık hamşleyim. Ablanla konuş, eniştenle bir ürolojiye gitsinler, mutlaka doktor kontrolünde olsun. Mutlaka düzelicektir. Ki öyle olmazsa yine üzülmesin, tüp bebek tedavisi uygulanabilir. Bşr doktor kontrolünde ilerlemek herşeyden önemli, evlat özlemmini bilirim. Allahım en kısa sürede nasip etsin inşallah 🙏 umarım yardımcı olanilmişmdir