ZeHRAa Yusufveannesi ben daha önce defalive gidiyordum doktorum ilgisiz die hatem geçtim çok memnunum doktorum dan hersey gayet güzel tavsiye ederim
Papatyali Yusufveannesi Hatemdeki drlar iyiymiş ama kalabalık oluyomuş bi de sankodakiler iyiymiş birde Bülent bey var kendi kliniği daha önce de gitmiştim ama onun muayene ücreti çok maalesef 300tlydi sanırım diğerlerini de bilemedim bizimki tüp bebek mecbur 3ay kendi doktoruma gidicem zatende
Mervecolak13 Yusufveannesi yılmaz genco yu tavsiye ederim . Nazan hanıma bir kere gittim hatemde ncr yurdanura gittim pek ilgili gelmedi bana . Yılmaz bey kalabalık oluyor ama çok güzel ilgileniyor detaylı bilgi veriyor güven veriyor bana öyle diyim doğum çok önemli gebelik te güvenmek çok önemli. Pzztsi nst Allah izin verirse öbür hafta 3 nisan doğum var. Hatemde memnun olmadım tek şey doğuma eş akraba kardeş vs almıyorlar eşimde girecek diye plan yapmıştık en başından .
Papatyali Yusufveannesi bende ilk hateme giderim doktor değiştirince yılmaz Genco ve nazire çok iyiymiş orada
Icimdekimucize Mervecolak13 evet ayni şekilde bende o doktora gidiyorum ve aynı dertten müzdaribim keşke alsalar çok ihtiyacımız oluyor o anda Rabbim bir avazda kurtarsın canım Doğum yaptıktan sonra aklına gelirse Doğum sırasında doktordan memnun olup olmadığını benimle paylaşır mısın
Mervecolak13 Icimdekimucize paylaşırım tabiki senin doğumun ne zaman . Yani bende çok üzüldüm kendimi eşimle yada kız kardeşimle girecek şekilde sartladim motive ettim . Yalnız gireceğim için tedirginim biraz tabi ebesinden hemsiresine anestezi uzmanına hepsini tavrı yaklaşımı da önemli. Allah nasip edrse doğum hikayemi yazarken bunlardan da bahsederim.
Mervecolak13 Yusufveannesi bende başta bayan dedim eşimde erkek olmasin dedi ama yılmaz beye birlikte gittik kendi benden çok sevdi. Ben erkek doktordan yanayım daha ilgili oluyolr kadınlar tahammülsüz ben her seferinde bi dünya soru soruyorum saolsun herşeyi güzelce anlatıp açıklıyor . Eşimde memnun hatta doğum tarıhimde antepte olursunuz degilmı başka bi doktor istemem dedim 🙈🙈😊😊 güldü burdayım merak etme dedi. Tabi senin kendi tercihin nasıl istersen ama pişman olunmayacak bir doktr kendisi .
Beyza12344 Gazıantepteyım 25 haftalık hamileyim öğrendiğim gunden beri defalife hastanesi derya hanım a gidiyorum ilgisi guzel aklıma gelen herseyı sorabılıyorum nasıp olursa doğumu da burada yapmak istiyorum tavsiye ederım
Papatyali Beyza12344 soğukkanlı bir doktor olduğunu duydum yoksa defalife bana yürüme mesafesi ama arastrcam daha
Beyza12344 Yusufveannesi anlasmalı olduğu kurumlar var eger normal muayeneyse 75 polis asker eşlerine 15 lira bazı sendikalara 32.5 lira
Yusufveannesi Papatyali bi bakayım ilk önce bayana bi gideyim memnun kalmazsam Yılmaz beye giderim ☺ ama inş bayandan memnun kalırım çünkü bayan doktoru kendime daha yakın hissediyorum
Papatyali Yusufveannesi Benimlede paylaş lütfen memnun kalıp kalmadığını bn 2ay snra doktorumu değiştireceğim zaten