Angelllll Aras-Altay canım bende ishal oldum nette baktığımda doğum belirtisi diyor ama hadi hayırlısı
Angelllll Aras-Altay çokta erken değil aslında canım :) magnezyum kullanıyorsan oda yapıyor haberin olsun
Aras-Altay Angelllll kan hapı ile balık yağı kullanıyorum canım acaba onlar mi diye düşünüyorum ama hamileliğin başından beri kullandığım ilaç niye şimdi yapsın diyorum 🙂 anlamadım