NCG Syma95 bende kız olsaydı ya adelya yada ravza koymayı dusunuyodum😄 hic erkek dusunmedim hep kiz hissettim
edanur2426 Syma95 beyruha hurma bahçesinin adıymış hoşuma gitmişti Şevval ve Ebrar isimlerini de çok seviyorum kızım olsa isim çoktu aklımda ama benim de oğlum olacak bir türlü içime sinen isim bulamadım😔
Eceveannesi Syma95 bacım kizada isim bulamiosan artık sende kızlara isim çok ama erkeklere bulamayan biz erkek anaları ne yapicaz kızım var 8 yaşında ismi Ece Ekin oğlumda Ege olcak ismini kızım istedi yoksa bulamadık vala
Meralll AyaYlmazYldrm ben de rüzgar ismini beğeniyordum ama rüzgar lar çok yaramaz oluyor diyorlar doğru mu😂