Zlhaa nurcakir58 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım hepimizle bağışlasın inşallah yavrularımızı 🙏🏻
Selmaercan Zlhaa bencede öyle sende duyarsın canısı,anne adayı olunca herseyi hemen istiyoruz ama bu süreçte sabırda önemli. Rabbim hayırlısını versin hepimize senin de ilk mi
Zlhaa Selmaercan evet canım ilk ☺️Oyüzden herşeyi ilk öğreniyoruz acemiyim daha ve hergeçen gün vucüdümda değişik tepkiler meydana geliyor 😊😂allah yardımcımız olsun canımmm
fatmanurkorkmaz1806 Zlhaa ilk gebeligimde çok bulantı çektim ilk 4 ay yataktan kalkmadan yattım hep midem bulandı, şükür bunda daha bişey yok, ikinci gebelikte bulantı olmadığı oluyormuş kısmet umarım olmaz 😊
Selmaercan Zlhaa ya ben çok bişey farkedemiyorum şuan için vücudumda. Sadece mide bulantısı oluyor ama kusma yok. Çok nadir de kasıklarımda hafif bi acı hissediyorum🤔
fatmanurkorkmaz1806 Zlhaa benim 2. Gebeligim bu oğlum var şuan 7 aylık 38+5 te 3920gr doğum yaptım sabahlari kıymalı yumurta veya peezli yumurta veya haşlama yumurta ve peynir kaşar peyniri 1 kase yoğurdum hiç eksik etmezdim. Doğduğu gibi kafasını tutuyordu 😂 simdide biran önce yürüsün istiyor.
Zlhaa fatmanurkorkmaz1806 benimde şu son dört gündür sabahları mide bulantım var .. saat 11 e kadar sürüyor birşey yiyemiyorum canım 😊😍
Seda5892 Zlhaa ayy bende geçensene Eylül annesi olmak için bekliyodum şükür oldum 😍 ben kalp atışını 6+4 de duymuştum canım şuan duymaman normal
Seda5892 Zlhaa normal canım öyle düşünmen bile normal 😂 o düşünce doğuma kadar gidiyor ama hareketlerini hissedince rahat oluyorsun 😁
Aysgul Zlhaa bende 7haftalık hamileyim doktora gıttım bebegıde kalp atışında duyduk şükür.kan tahlıllerı aldı.benım 2.hamileligim oglumuda Eylül’de dogum yapmıştım 2sene once😃😃
Zlhaa Honeyy normal canısı😘ben 7 +1 deyim yeni geçti ve geçiyor mide bulantım başladı.. o bebeğin yerleşmesinden dolayı ağrı oluyormuş
Mrvts Honeyy bende bugün 6+6 yım :) ve benimde sancı gibi oluyor kasıklarımda bazen bacağıma bile vurduğu oluyor ama normalmiş ☺️
Anneyim Zlhaa degerin kaç cıktı peki 6 haftalık benimde ama degerim cok yüksek adetim 8 gün gecince kan testi yaptırdım degerim 2156 cıktı ikiz diye tahmin ediliyor
Esramtss Anneyim canım şuan ki değerinmi yazdığın bende bugün 2.kez kan testi yaptırdım baya yüksek ikiz olabilirmi acaba benmde