GulcanYvz Kızlar o dediğiniz rapor nasıl çıkıyor bende yeni başladım iğneye daha önce düşüklerim olduğu için bana önlem amaçlı oksapar ve progestan fitil verdiler 60 tl ödedim ikisine
Ses23 GulcanYvz verir büyük ihtimalle benim bacağımda kan pıhtılaşması oldu diye bana o bölüm verdi sorun doktorunuza mutlaka
krktasnihal90 cerrah61 😒 bilemiyorum benim doktorumda özel de hiç para vermeden alanları da duydum biraz karışık bende bilemiyorum maalesef
Ses23 Bugün iğnelerimi aldım 90 tane yazmıştı 420 TL ödedim sordum neden ödüyorum bu kadar diye başka marka varmış o piyasadan kalkmış ona ödenmiyormuş hiç bir şekilde her kutu için 4.75 alıyorlar