krktasnihal90 ben 10 gün önce 3 kutusuna 68₺ gibi bir rakam ödedim sözde raporlu bir de ya hiç anlamıyorum şu olayı benim raporum mu yetersiz doktorum özel hastanede diye mi böyle ben çünkü sıkıldım ayda bir diğer ilaçlarla birlikte 150 200₺ para ödüyorum ama sözde raporum var 😒 başka bir bölüm doktorundan ya da devletten ekstra rapor çıkarma hakkım falan var mı bilginiz varsa lütfen bana yazın🙏🏻🙏🏻