cgdem_bal Garibana hayırlı olsun. sizin adınıza cok sevındım 😊pekı normal dogum mu sezeryan mı oldu. bıde suni sancı mı verdıler? cumartesi bende dogurcam ya cok merak ediyorum.
Garibana cgdem_bal canim.benim acilmam vs yoktu bebegimin kalp atisi dusuyordu acil sezryna alindm 34 haftalik minnosum smdi eve geldik o orda kaldi 🙁