Benim de oğlum olucak inşallah hep erkek bakıyorum da demekki bu çin takvimi olayları cogu zaman dıgru cıkıyo . Bu sene eylül ayı erkek bebek diyorlar hep kime sorsam erkek 😂 gerci doktor bey bana 13 haftalıkken kıza benziyo ama değişebilir tam olusma evresinde dedi suan 17 haftalık olcam yüzdeyüz erkek dedi 💓👶🏻