Melel Biz 14 haftalk olduk cinsiyetimiz Erkk annesi olum ınsaşlh sizler ögrednzmı hareket hissdiyomusnz🙏😍
bebisiminannesi Melel bizde 13 olacagiz salı gunu ikili teste gidicez bakalm ogün belki söyler doktorumuz😊
SemihDamlaDalan Hayırlısı olsun hepinize inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız☺ Benimde kısmetse ekimde ☺
EnginMelikeTrkeri 12+5 ken kız demişti doktorumuz su an 14 haftalığız bakalım haftaya gidip inşallah kesin öğrenicez
Mira34 Melel 14+3 günlüğüz bizde 🤗 doktorumuz 10 haftalıkken erkeğe benziyor dedi 😍 Bu arada bir şey soracam kızlar çok özür dileyerek söylüyorum bu gün 3 defa sümüksü akıntı geldi ve endişelendim acaba sizde de oluyor mu ??
Mel_yuz Melel 16 haftalığız 15+1 de öğrendik oğluşumuz olacak Doğum eylül 5 ama ağustos sonu da gelebilir 😊😊