Oykununanneesi 21+3 üm ben de hala yatmadan 2 prilam içiyorum. Teke düşünce hemen bulantılar artmaya başlıyor. Ertesi günü tekrar 2 içiyorum. 5-15 haftalar arası resmen kabustu. Hiç bir şey yiyemedim. Su bile içemedim. 15 ten sonra azaldı çok şükür ama tam geçmedi henüz