Kızlar sizin mide bulantınıza özendim desem güler misiniz? Biz yarın, öbürgün 6. Haftamıza giricez çok şükür keseyi gördük ama kalp atışını daha duymadık. Ben bi kayıp yaşadım onda da hiççç midem bulanmadı bunda da hiç midem bulanmıyor kalktım biraz önce kızartma yaptım tık yok yani.. Korkuyorum çok.