Donegul23 Arkadaşlar hamileliginizde doktorunuz hangi vitamini tercih etti neyi onerdi tavsiye eder misiniz?
MrvTp92 Donegul23 Özeldeki doktor regenesis max verdi onu kullanıyorum. devlet hastanesindeki doktorum decavit vermişti içemedim çok büyük diye.
Nml06 Donegul23 Merhaba, sağlık ocağından decavit yazılmıştı; fakat bana iyi gelmediği için kendi doktorum imom yazdı. Aylardır kullanıyorum, herhangi bir sıkıntısını görmedim. İmomun çok çeşitli türleri var, benimki renegesis max 💫
Donegul23 Gzgr banada Pregnom önerdi ama bulamadık eczanelerde doktorum imomu sorun kullanın dedi onuda bir eczanede bulduk bakalım başladık ama
Senam19 Aleyalmina merhaba benim doktorum kan ilacını sağlık ocağının ücretsiz verdiği ilaçtan yazdı ferro sanol kullanıyordum o yan etki yapınca sağlık ocağının ücretsiz verdiği kan ilacı var git iste birde onu deneyelim dedi gidip sağlık ocağındaki hemşireye doktor böyle söyledi deyince bir kutu verdi fakat o şimdi bitti sormak istediğim bu ücretsiz verim bir kereye mahsusmu yoksa sağlık ocağına gittiğinde gidip bitti diye ücretsiz sürekli alabiliyormuyum
Dilay8001 Senam19 merhaba canım bi kereye mahsus değil ben ayda 1 gidip alıyorum kan ilacını çok da etkisini gördüm
Ezgievrenn decavit, gyno ferro mu ne onu. mortofol omega3 efermag maximum bütün vitaminleri alıyoruz sagolsun iç iç bitmiyorlar
Bugleminannesi Donegul23 magosit ( magnezyum) vinalac ( multivitamin) Ferro sanol (kan ilaci) kullanıyorum
duygusm Donegul23 İlk önce Folattro, sonra Vinalac, Algae Oil ve Maltofer. Benim biraz bulantıya yatkınlığım olduğu için doktorum ona göre seçerek verdi. Her gün hepsini içemiyorum ama genel olarak memnunum.
Senam19 Dilay8001 aa öylemi teşekkür ederim bilmiyordum.🥰 ben satın alıyordum ne diyerek alıyorsunuz acaba yani onu almak benim hakkımmı yoksa sağlık ocağındaki doktor vermek istemezse vermeyebilirmi yada vermek istemediğinde itiraz hakkım varmı vermek zorundasınız diye siz ne diyerek alıyorsunuz acaba😊