Hlal Merveardabayram blmiyom canım ben normal doğum yaptım doğurmak kolay hiç acı çekmedim onda sadece sancı da zorluk çektim ben çocuğun çıkış anı zor degl bide iğne yaptı dikiş için sanırım oyuzden acısını hssetmedim kızım çıkarken,