Suni sancida sabit yatilmiyo hep ayakda hareket halinde olmak istiyorsun ,mesela ben hep ayaktayım,alttan kontrole geldiklerinde çok zorlandım uzanmakda o ağrıyla hiç uzanmak istemiyorsun,benm suyumu patlattilar bide ağrı varken alttan bakiyolar onda zorlandm,bide o anda kimseyi cekemiyosun ,benm yanimdakiler konuşmasını bile istemedm battı bana bagrdim onlarada oyuzden yanınızda durcak kişi çok konuşmasın smdiden tembihleyin o acıyla hersey batiyo gozunuze,bana sabah dokuz gibi taktılar suniyi öğlen iki buçuk gibi dogurdm ama doğum masasında brakin beni gidicem diye bagrdim😁😁😁bebeğin çıkış anı dikişler hiç acı yok onlarda sadece ağrı çekmek zor kızlar Allah yardimcinz olsunn