Biranne00 canım bende 22 haftalık hamileyim aynı durum bendede vardı 3, 4 gündür yüksek ateş öksürme bütün eklemlerim ağrıyordu, dr gittik 3 tane serum yedim ağrılarım geçti, öksürük içinde prospan diye bitkisel bi ilaç yazdı dr 2 gün falan ıctim şuan öksürükte geçti şükür ,ballı ıhlamur, yeşil naneli limon falan ıctim bide.