Biranne00 ayy canım bende öyleydim geçen hafta benimde kayınvalidem gelmişti ama geçmedi bir türlü. En son acile gittik serum taktılar diğer günde acilen göğüs hastalıklarına git sen hamilesin risk grubundasın dediler. İğne, ilaç, fısfıs yazdı. Verilen ilaçları da doktoruma sordum hep kullanabilir miyim diye. İnan 2 günde toparlandım. O kadar çok evde bitkisel şeyler denedikki ama birtürlü geçmedi. Özellikle öksürüğün geçmezse canım çok uzatma bir doktora görün, hamilelere de ilaç veriyorlar tabiki kullanabileceğimiz ilaçlar var. Ben çok pişman oldum bir hafta çektiğime