Medine_1992 Terspektif gittim tatlım ya maşallah çok iyi kendisi beyefendi ama malesef dönmemiş doktor çok sağlam oturmuş poposu üstüne dua edelim dönsün dedi 😪
Medine_1992 Terspektif öyle tabi bebeğimde yinede insan üzülüyor normal doğum zor olur deyince bakalım bekleyecez 4 5 hafta daha
Medine_1992 Terspektif tabi canım 38e kadar bekleyecez bebiş gelmek istemezse tabi ama doğum başlarda dönmezse zaten zorunlu sezeryan 🤷♀️
Terspektif Medine_1992 hayırlısı olsun canım sağlıkla kucağımıza almak önemli olan hiç canını sıkma 🌸
Medine_1992 Terspektif aynen canım inşallah bakalım 💙 sen napıyor sun hala başlamadın mı yoksa alışverişe
Terspektif Medine_1992 başladım canım alıyorum alıyorum bitmiyor bu seferde 🙈 Almanya dan abimin eşi gelecek o gidince de yıkama ütüleme hastane çantası vs yapıcam inşallah 🙄 sen hazırladın mı çantanı ?
Medine_1992 Terspektif Allah kolaylık versin canım benim yok çantamı 35 ten sonra yapacam zaten hersey hazır bebiş için sadece yerleştirmek var valize birde benim bir kaç ihtiyaç gögüs pedi depent krem fln alıcm işte
Terspektif Medine_1992 mide yanmam çok fena canım geçmek bilmiyor. Bide akşamları sırtım ağrıyor galiba karnım artık iyice büyüdüğü için😔 geri kalan ağrılara alıştım sanırım artık normal geliyor. Senin belin neden ağrıyor sordun mu doktora
Medine_1992 Terspektif canım ağırlıkta işte sırt bel olabilir doğal dedi 🤷♀️ mide yanman için şurup kullanıyor musun bana çok iyi geliyor canım anında
Terspektif Medine_1992 gaviscon vermişti doktor canım kullanıyorum ama en fazla 1 saat iyi geliyor sonra yine aynı bu gidişimde başka birşey isticem artık ne verirse
Medine_1992 Terspektif canım rennie duo iste bana çok yaradı bende hamilelikten önce ülser reflü hersey vardı çok iyi geliyor 😘