Ppinarr Bu haftalarda hareket azlığı yaşayan var mı? Bebeğim normalde de çok hareketli değil ama bir kaç gündür sanki iyice azaldı gibi hareketleri 😞
Masal78 Ppinarr yeri daralıyor artık bebeklerin canım ondandır çikolata ye yine aynı kıpırdamıyorsa akşam git doktora bence
Medine_1992 Ppinarr canım bende 32 deyim benimde öyle eskisi gibi tekme yemiyorum sadece dönme yer değiştirme hıçkırık gerinme hareketlerini hissediyorum gün içinde cok hissediyorum ama şiddeti az artık büyüdüler onlarında yeri daraldı ondanmış
2cocukluana_ Ppinarr canımm yeri daralıyor artık genelde uyumayı tercih ediyorlarmis bu haftalarda ama son günlerde biraz koşuşturma yasadiysan hareket etse de hissetmeyebiliyosn sakin ol:)
Ppinarr Sevda12 normalde de çok hareketli değil ama bu ara pek bi azaldı korkmuyor değilim açıkçası ☹️
Ppinarr Masal78 insallah ondandır canım ediyor hareket ama çok çok az oturup dinlemem lazım anlayabilmem için
Sevda12 Ppinarr perşembe kontrolüm var niye böyle yapıyor merak ediyorum.. normalde yemekten sonra ve uzandığımda hareketlenirdi
Terspektif Medine_1992 ayyy canım bende aynıyım valla hatta geçen gün oturup niye özellikle tekme hissetmiyorum diye saatlerce düşündüm 😂
Ppinarr 2cocukluana_ herkeste aynı şey var sanırım bu haftalarda 🤷🏻♀️İnsan üzülüyor korkuyor annelik bunu gerektiriyor sanırım:)