[silindi] Aynı heyecanı ben de yaşamıştım, insan ister istemez geriliyor 😊 ben hafif idrara sıkışık girmiştim, doktor da sıkışık olmanız iyi olmuş, şart değil ama bize güzel bir kontrast sağlıyor demişti. Güzel haberlerini alırsınız inşallah bebişin 🌸