1989-- banada öyle soylense bende korkardım tabiki ama o durumdan haberim yok ben ilk post msjina bakarak yazdım yazdığımı ki zaten düzgün okursanız bebeği kalp atışını gosterdiyse sıkıntı yok demektir demiştim siz bana niye tepki gösterdiniz onu anlamadım