Ben ilk kez beş haftalıkken gittim keseyi gördüğü için kan istemedi ama bir hafta sonra tekrar çağırdı kalp atışı ve testler için çünkü idrar yolu enfeksiyonu, taksoplazma ,Tsh değeri vb. bunlar ilk aylarda çok önemli bebek için bakılması lazım. ilk üç ay iki hafta da bir çağırıyordu beni doktorum kontrol için. şimdi ayda bir gidiyorum. 7 haftalık için 1,5 ay sonrasına kontrol fazla gibi geldi bana da