Emin_e Akdenizbebisi yaptirdim ve cikmadi ama yaptirmasam acaba der dururdum... bir de doktorumla konustuk yani kan tahlili yapacaksin dediginde tamam diyorum ama seker testi diyince neden yapmayayim ki, gerek gordu ki yaptirdi...