@Akdenizbebisi Arkadaşlar doktorunuzun önerdiği her testi yaptırın, kulaktan dolma bilgilerle bebeğinize zarar vermeyin. Şeker hamilelikte tedavi edilen tek hastalıktır ve varlığında bebeği etkileyebilecek rahatsızlardan bahsetmiyorum bile zeka geriliğine kadar ilerletebiliyor. Lütfen artık şu “zararlı yaptırmıcam kararsızım” düşüncelerinizden vazgeçin. Hiç bi şey sizin hastalığınızın bebeğe verdiği zararı vermez. Zaten verdikleri çilek tadında asitli içecek günlük yediğin tatlıdan farkı yok. Ayrı olarak, “ben tatlı yemiyorum, ailem de şeker yok, kendimde zayıfım “ diyen kişilerde de şeker çıkmıştır. Bunun da onunla ilgisi yok.
Testlerinizi yaptırın 👌