Gozde_32 mutluuannee evet erken doğacak korkusu saglik sorunu olacak korkusu bendede var ins olmadan dogarlar cnm
Birtatlianne Bende sadece sol kasik da ağrı var hafif hafif .Çarşambaya da yolculuğa çıkacağım bir sakıncası olur mu acaba bilginiz var mi