Gozde_32 valla hafta ilerledikçe daha kötü oldum ben.ilk 29 hafta inan çok rahat bir gebelik geçirdim.ufak tefek gebelik sorunları vardı ama iyiydim yine de.30.haftam dan sonra mide bulantılarım,kusmalarım,arada giren sancılar,kasılmalar,mide yanması,huzursuz bacak sendromu, halsizlik,nefes alamama,uykusuzluk daha saymayı unuttuğum bir sürü şey çıktı.Allah yardımcımız olsun .sağ salim doğursaydık şu bebeklerimizi.